Zoeken naar

Werkwijze

U als klant staat centraal

Klantenkaart systeem voor u als trouwe klant van Moois
Bent u klant van Moois, of bent u voor het eerst in onze winkel? Wij vinden onze klanten belangrijk en kopen onze collectie in op wat wij denken dat onze onze klanten willen. Dat betekent dat we elke dag bezig zijn met het 'spotten' van leuke merken, merken die passen bij onze klanten en merken die niet overal in elke winkel liggen. Uw mening en smaak nemen we elke keer mee als we op inkoop gaan.Bij onze inkoop vinden we kwaliteit van de kleding, de prijsstelling en de service debelangrijkste aspecten. Moois richt zich op het middensegment als het gaat om prijsstelling, zodat u bij Moois een prima prijs/kwaliteit mag verwachten. Service verwachten wij van onze leveranciers, maar mag u ook verwachten van Moois. Moois lost zaken altijd netjes op en kan snel kleding aanpassen op maat en/of repareren.

Klantenkaart

Moois wil u graag als klant ontvangen in de winkel, maar vooral ook als klant houden. U krijgt altijd een eerlijk advies over de kleding die u bij Mooispast. U kunt zelf uw kleding uitzoeken, of desgewenst adviseren en helpen wij u aan een leuke nieuwe outfit.Wij vinden dat u blij moet zijn met uw aankoop, ook als u thuis voor de spiegel staat na aankoop. Een eerlijk en goed advies is waar u bij ons ook op kunt rekenen.

Voor elke € 25,00 die u uitgeeft bij Moois, krijgt u een stempel op uw klantenkaart. Bij 10 stempels is uw kaart vol en kunt u deze kaart 'verzilveren' bij een nieuwe aankoop. De kaart geeft u dan een korting van € 10,00.